lajn

igår skulle det vara långfredan vilket jag tyckte inte var långt.
det kanske kändes att 1 minut var 2 minuter, men jag städade lite för att våra gäster kom idag.
pappas bror & hans kvinnelito.
igår satt jag vid datorn och typ chattade & fixade saker och försökte leta efter fina bakrunder till bloggen & saker men hittade bara mobbade saker xd
jag vill vara med älsk agustina någon dag för att jag saknar henne så mycket.
& jag jag somnade faktist med ipoden igår, sen så var jag så trött så jag slängde den bara på golvet.
nu sitter jag redan här som en datanörd och skriver inlägget.. tänk att jag redan är fixad och har ätit och klockan é ju bara 11. så skrämmande,
image12image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0