linda

det är så skönt att inte tänka att det kommer vara skola imorgon, för att det ska inte vara skola imorgon.
det är så skönt, igår var jag och linda ute sent och vandrade på snö och försökte gå. våra tår var helt frusna, och kunde inte känna någonting, det kändes som titanic och att ví var helt frusna, fast ingen dog på vägen.
lajn  sms;ade mig och jag orkade knappt skirva svar med mina fingar som var helt stela.
gudans jesus maria asso xd
våra ben kunde knappt röra dig, och vi försökte sringa hem men benen ville inte röra sig, det var hemskt.
när vi äntligen kom hem tog vi av oss byxorna & våra ben var helt jävla röda och dem är fortfarande det :(
klockan är prick 1 nu och snart ska jag hem för att måla påsk ägg.
tafsningar, / josepfine
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0