mobil

hejsan människor, ja idag var jag med linda och jag såg helt fuckad ut, / enligt mig.
sedan så var vi hemma hos henne och snackade om saker.
sen gick vi ut en sväng, sen sprang jag iväg. jag rymmde, nej men linda lämnade mig hem vid blomsterhandeln typ och sen fortsatte jag, en tjej som gick före mig trodde säkert att jag va en peddo som gick efter, men vi bodde på samma gata, sen tittade hon bak och såg en mystisk pedofil oh dt va asso jag.
men jag öppnade min dörr och mamma började snacka med mig och trodde att jag hade rökt ( haha )
jag blev lite sur för att hon inte trodde på mig, ( haha ) sen tog jag lite foton som jag raderade typ genast och nu sitetr jag här, jag hade varti inloggad på msn hela tiden :| fast jag inte visste dt, asso när jag hade varti borta hade jag varti inloggad ändå, glömde logga ut visst, & en massa människor hade skrivit till mig ( 5 st )
sen va jag inne på playahead ' och hörde en gammal låt ;
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF231661-01-01-03.mp3    <- tryck
sen så googlade jag på min ' mobil som jag ska få nästa vecka ;
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0