omg gris

hejsan kära människor §, idag är det fredad & jag kommer knappast ihåg vad som hände på måndag ?
gick lite igenom min vecka när vi slutade, ja som sagt har jag bytit idrotts grupp till vg, och jonny sa att jag borde kanske byta till g ? lixom hej hej jag går i g grupp, skulle passa mig för att jag suger verkligen ,
men lixom dt gör inget för att jag ska ändå inte bli någon jävla jumpa lärare, jag skulle vilja bli kurator eller programledare,skulle vara kul (; men tänk om jag blir helt sjuk bara för att lyssna på människors känslor och så?
igår fick jag veta att jag kommer få en ny mobil (; datan é så seg så jag orkar inte leta en bild på den.
men senare kan jag kanske göra det, tror att jag ska städa idag, eller bara mitt rum för att mor har redan städat denna vecka , och vi ska hänga upp hennes " underbara " tavlor som hon själv gjort.
men dt blir någon annan dag, jag tror inte att dom hinner göra det idag, omg jag gjorde mat själv (;
inte första gången men asso jag gjorde kyckling, asso jag stekte.. blev fucktist ganska gott (;
fast jag ville göra stekt ris så jag hällde ris på stekpannan och inget hände, dom blev bara svarta, och jag hade råkat hälla jätte mycket ris så att jag var tvungen att använda två stekpannor, x)
jag åt lite grann av dt, men det va helt hårt :O efter det satt jag framför älskade tv:n och kollade på mtv.
´sen plingade någon på, och det va grannen som hade fått våran post, hur hade det gått till ?
tänk om vi hade fått deras post ? men jag var en gris så jag orkade inte gå och kolla i postlådan.
och sen så hade jag faktist lite tur så jag kunde sitta vid datorn, japp hejdå ska nog göra lite mer mat :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0