puss

det känns som om hela lovet har gått, eller så känns det bara så överdrivet skumt,
idag köpte jag 2 par till skor, 2 söta ballerina skor och medans jag åt en cocos bulle med min mamma så stirrade en människa på mig, jag delade med mig, men han ville tydligen inte för att han typ gick.
skoja, men jag åkte hem med pinsamma mamma och typ var i min egna värld och kollade ut genom buss fönsteret, & sen när jag var nästan hema ringde jag eller ringde C mig & vi snackade lite.
och J hade frågat mig om jag ville gå på bio m. S men jag orkade helt enkelt inte /:
vilade som en gris hemma en stund sen så ringde J & frgade om vi skulle mötas, visst S och K skulle va med oss också.
hade lite skojs, va ute och gick sen stannade vi vid J's hem & mysade i hans vardags rum & kollade på grey's anatomy, sen blev klockan 20 i 10 och jag tänkte " ska nog också hem, måste skriva blogg innan bror kidnappar datan ". så jag gick samtidigt som S.
pussar / jhs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0