pusshej

hej! idag var d bara 7 och 6 or i skolan för att 8 9 skulle ha deras fridlufts dag idag eller vad det nu hette.
så dt va ovanligt lugnt, och jag redovisade steg 10 rest för Jesper, fast jag ska göra en oehört irriterande uppgift nu :( och det kommer ta miljontals timmar för mig , någon hjälp mig med steg 10 budget (?)men ja, lajn och jag gick hem till mig, och åt. sen stack vi ut för att vi skulle till kyrkan om 2 timmar.
vi tror ju inte på gud som om vi skulle vara guda människor, vi vill bara ha det gjort.
som tur var körde carros mamma precis förbi och vi fick skjuss ner til centrum,
och köpte tuggummi / behöver alltså inte fråga om människor om dt längre (;
sen var det dags att åka till kyrkan, tog någon buss bara.
när vi var framme träffade vi emelie och amilia och några till,
sen började saken, ja, det var helt " normalt ".
fast innan vi slutade, typ 7 tiden så satt alla vid kyrk bänkarna och vi skulle sjunga låtar
från psalm boken och det var jätte skrämmande, jagh & lajn tittadade på folk och det var jätte läskigt.
som om gud skulle va vårt vatten ? splittras han då ?
allt var så skumt, och en präst satt bredvid mig och sjöng jätte högt, fint. skoja

när jag kom hem satt familjen vid matbordet och snackande.
ja, sen satte jag bredvid tv:n och kollade på CSI
och nu sitter jag här.
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0