sexiga inlägget

' gudmor fyller är idag & jag har namnsdag §.
två grattade mig, thaha
hani älskling tror jag & victor "broder".
nu säger alla att jag måste vänta med att använda min mobil när jag kommer hem.
kikade precis och detstod: laddningen är klar.
och då tänkte jag:
- JAG KAN ANVÄNDA DEN.
men hela familjen sa NEJ, och dt gjorde ont i hjärtat, nu fattar jag att batteriet é nytt därför måste jag vänta tills jag kommer hem imorogn,
puss hej, sista sexiga speciella inlägget av söta sossan

ps, kollar på top model nu, finaste tjejej är hon blondinen med lugg.
( pinsamt att skriva PS,men nu gjorde jag dt )

Kommentarer
Postat av: lllllllllllinda

grattis på namnsdagen gmn :)

2008-03-19 @ 22:25:19
Postat av: Anonym

sexiiigt sexiiigt ^^

2008-04-14 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0