skumt

nu fick jag min mobil fast i färgen svart (;
den är heting geting,
man måste tydligen bara ladda den i 3 timmar ?
mor började tjata om att man måste ladda den i 24 timmar, och jag skulle få den tills nästa kväll, om hon räknade rätt?
men vi läste instuktiornerna, & så var det, det va oehört svårt för mig att stänga av min älskling mobil.
jag fick nästan tårar, men det var dags, jag hade redan haft den i mer än 1 år lixom.
men idag sa mamma att jag skulle komma direkt hem eftersom pappa har en överaskning, jag kan tänka mig att dt är en mupp överassking, och mamma tror att jag är blåst mamma & bror snackade om dt sen jag ba;
- snakkar ni saker bakom min rygg eller ? jag vill också veta.
sen tittade mamma på mig och ba;
- men dt komer va roligare om d vet d sen (;
sen ropade bror till mamma att hon inte fick säga,
sen var dt tyst i 1 minuet sen hon ba;
- men vi ska tvätta pappas bil.
hur skummt lät dt, som om han alrig tvättar den, och som om dt skulle vara överasskning ?
haha mamma trodde verkligen att jag va blåst, men jag ville inte förstöra så jag ba okej hah, va kul.
och gjorde maestro léende och gick upp till mitt rum,
hela dagen har jag suttit framför tv;n och kollat på mupp program och skrattat själv som en ensam mormor.
sen kom mamma med min nya mobilen och pap o mam var typ omkring mig som om dt skulle va värsta kungarike saken, ' dt va ju dt ' men det kändes så skumt att se på den där mobilen (;
älskareralla/J
image9

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg 10 kg till med mascara! Fjortis!

2008-05-06 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0