södertälje

hejsan blogg !
idag åkte jag & käraste till södertälje och var med bell.
vi tog mupp foton och åt glass och jag åt en korv :/
måste sluta äta skräp mat, men alla gör typ dt .. väl ?
japp ska väl inte fårga männsikor om hjälp hur man designar för att jag vill nog inte ha överdivet ändå :S
eller komma hem till någon för hjälp, eller ge ut lösenordet.
men så är det bara, hemma kollade jag & carro på 24 weeks later.
eller den hette något sånt där. & när jag skulle förbi katt huset så tänkte jag att en zombie skulle typ attacera mig.
haha men papa ringde mig precis då och jag bad han hänga kvar vid luren.
tack pappa ( fast du inte ens läser min blogg, och jag hoppas att du inte ens läser den )
image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0