ändradesign?

jag vill fixa om min blogg, inte överdrviet men typ små saker.
ska typ göra det nu, och tycker synd om den där häxmormor människan som försöker övertala serena att dan är fattig och skit, gå och ta dig din tönt.asso jag har bara damp fortfarande och nu sa mamma:
jag tycker inte om att du klottrar på dina speglar...
a haha jag ska inte ens ta bort det, haha har till & med skrivit elaka saker om pappa. för att han va så elak för att jag inte fick ha datan för att han hade datan ( han satt itne ens vid datan ) jag ba; men du sitter inte ens vid ddatan?
sen han ba a men jag ska ?!
usch på honom, men dem har faktist gjort det fint i deras sovrum, men dom lånar min stol som kommer stå mitt i hallen till slut, och han lånade lämna den tillbaka till mitt rum. oh hejdå nu

pusskram J

Kommentarer
Postat av: dora

det finns juu tips påå desginadinblogg.se
¨^^^

2008-05-28 @ 07:28:33
Postat av: dora

det finns juu tips påå desginadinblogg.se
¨^^^

2008-05-28 @ 07:28:38
Postat av: J

tack visste redan

2008-05-28 @ 14:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0