camping

i skolan hade jag great time med amanda & jessica, innan det hade jag och lajn och amanda liksom lovat att inte göra saker som vi bruakr göra, fast idag var det inte såå pinamt.
men jag, jess och amanda fick stå vid köket och diska grejerna med stora snabba diskmaskinen det va så coolt, och vi hade vatten krig och jag spillde vatten på amanda typ all the time och amanda kunde inte haha, fast det va hon som började aaaaalt xd
haha jag liksom lånade ut mina mjukisar till malin som skulle på jumpa m carro och dem sprang 7 kilometer!
liksom jag skulle typ bli heeetl slut efter 10 meter ( helt sant )
och jag åt 50 mackor med amanda och vi kände oss som grisar, eftersom jag hade lite mascara på mig var jag tvungen att lova ellens mascara lite, den va sådär bra.
efter vår arbetstid satt vi ute och " solade med kläder " och carro kom m bell och mmalin och dom hade köpt klubbor till mig & choklad. såklart grisade jag ner allt och gav mimmi min klubba och choklad till ama och jess.
( var tvungen att äta det då för att det började smälta )
oh va gott det var, efter skolan var det så jobbigt att åka buss, vi började skratta eftersom en tjockis gris tog hela plratsen med sin barnvagn, va dumma. sen märkte att hon hade hört oss prata nasty talk.
efter skolan åt vi upp lajns glass, sen hem till mig, och vi trodde att vi skulle bli bruna med våra brun utan sol kräm, super fläckiigt, carro tog på dig min sammet kinesisk badrock som går ända till knäna, och jag hade typ ba på mig carros as korta shorts som jag rullat upp, barfota gick vi till skogen för en het promenix.
och hämta cola och typ en halv munk till oss, var helt osminkade pågrund av att vi hade brun utan sol på oss.
( som syns knappt nu )
pinsamma saker inträffade, liksom utan smink, och vi gick till en plats , 2 km bortom och köpte gris saker som vi grisade ner, och det va pinsamt för att vi gömde oss i buskarna att ingen skulle se oss utan smink, eler typ carro hade ba troser på sig under morgonrocken. pinsamt.
next hos sophia, låna datan och vi ba fastade ska dra och campish med carro.
hihi, jag kommer kissa påååå mig imorgon ska jag liksom ta FUCKING PASS FOTO.
ps, förlåt amanda att du känner dig våldtagen av mig

Kommentarer
Postat av: huLh

vet du ens vad våldtagen betyyder ?? §

2008-05-10 @ 14:31:45
Postat av: jhusssss

men tönt jag skoja? xd

2008-05-10 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0