förfärlig o - lycka

hejsn.
sitter med slampan amanda här & innan det hade jag varit med carro och vi åt sibylla och våldtog små barn.
sen var vi ute med simba ( bilder kommer snart :o )
sen lekte ja & amanda med en vatten spridare och gick hem till henne helt blöta ..
vi gick, och på vägen mötte vi bland annat emelie och ellan.
klockan blev 10 när vi satt hemma hos amanda & åt kött och hennes föräldrars kompis hade druckit för mkt och klappade oss på huvudet och klagade typ hela tiden att vi hade för mkt mascara :o
haha. han va söt skoja.
sen på vägen hem träffade vi en snäll gubbe som undrade om vi skulle hem.
a det skulle vi. och klockan var 11 då.
jag fattade inte att mamma & pappa hade ringt runt människor i min adress lista i mobilen :S
och det pinsammaste var att dom hade sett en bild när janne satt i bastut och hade tagit foto på sig själv.
mamma pratade med mig senare på kvällen och hon va så jävla sur på oss att vi inte hade sagt att vi skulle gå.
oh jag tröst åt våran godis.
men nu fortsätter mitt liv som vanligt.. tråkiga mupp liv.
hejdå amanda ska sova över hos mej §

Kommentarer
Postat av: amanda

jag var med i sibylla :o ?

2008-06-03 @ 20:12:23
URL: http://lopeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0