fredag

hejsan på dejsan.
idag var jag m linda & hade trevligt, snackade i telefon m janne och skit.
sen så hade vi lite tråkigt så vi stack hem till alex och hans heting kompis som gjorde gay blickar.
han va tydligen lite skum, sen gjorde vi .. saker och sen stack vi ut till carro & becka i gården.
& såg mickj och jenws igeeeen och amanda kom också dit en snabbis.
sen sms:ade hon mig och sa att hon skulle flytta eller ngåpt :(
sen kugg och sen stack vi hem till älex och haha för att vi hade tråkigt...
och haha för att jag kännde mig såå blek så ja fick låna alex mammas smink.
hah fast bara rouge, alex grannar har byggt ett nytt hus som är väldigt fint ( fast jag känner inte ens dem )
alex morbror skujsade oss hem runt 11 tiden, och alex stoppade kondomer under min tröja,
det va inte kul för att linda och alex tvingade mig göra nasty saker :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0