het tisdag

det är tisdag idag, jag och jenn åt choco moons till frukost och min mamma kom in och ba störde hela tiden..
och vårt virus skydd funkar igen, måste logga in med datorn.
men jag är redan inne, men med lalajn's dator.
och vi ska typ plugga, imorgon ska vi redovisa sp och sv. som vi har kvar, och det känns omöljigt på spanskan.
jag har en hel dialog kvar som känns helt svår.. och den måste jag redovisa på torrsdag, omg det är 2 dagar kvar. för att på fredag har vi studiedag, vet inte varför men jag tror att jennifer eller mic sa det.
är .. hungig, jag tror att llajnd kommer också vilja ha mumsgristjockismat.
haha juste sen kollade jag på repris dh och gg.
puss J

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig dag :)

2008-05-27 @ 14:51:14
URL: http://elilnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0