jacob

jacob din huligan sötnos, jag har känt dig ungefär i 2 år nu kanske, eller mera, du brukar altid komma till mig med din skojiga leénde och pussa mig överallt, det känns pedofiliskt, men alla vet att du är en sån där människa, ( dom som har träffat jacob hetingen ) jag tänker faktist skriva ett långt inlägg för att du betyder en massa för mig, jag är en peddo så jag får skriva det här om dig, du brukar jaga mig runt bordet med bananer för att du vill våldta mig, men det är okej för att alla vet att du är sån, du brukar skriva CAALOLIIINE, men det är fullkomligt normalt av dig, alla som känner honom vet också det, det är så skoj när du försöker visa upp din heta mage och när du dansar din gay dans, det är liksom du, jag och "caaloliine" brukar undra och tänka hur du kommer se ut när du är stor, ibland börjar det skrämma oss, och biand tänker vi att du kommer bli en fin person...
jag tänkte bara säga grattis jacob älskade huligan gay. vi älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0