jagärhemma

hejsan, har lösenrod på bloggen för att är så rädd att typ mina föräldrar ska typ få tag på min blogg eller något bara.
men ska nog ändra och ta bort, det blir bara så irriterande och ba skriva namn och grejer,
men om jag skulle veta tt någon lärare eller någon vet om min heting blogg är det dags att använda heting lösenord.
joup, men det kommer nog aldrig hända.
aja, men det är GAMMELBY snat, och bell ska kanske sova över hos mig, amanda med då.
jobbigt att åka till skolan med resväskor från södertälje typ /:
men få se hur det blir.
är typ trött och egentligen har jag uppdrag att arbeta hemma m svenskan men neop så blev det inte.
bror "pluggar" med datan, a verkligen han kollar på film med fucking datan!
hejdå ska fortsätta min dag/kväll med att äta mat och strirra på tv.
( hjälp min mobil är borta, och ena hemtelefonen är gone, och mamma håller på och gnäller att det va jag som hade den sist... det va jag som hade den sist. ska till & med tvinga mamma klippa kortare luggen eller så gör jag något busigt och klipper själv, haha juste i skolan gav en viss person en hemsk blick till mig, pusshej )
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0