josephine

idag var det meningen att vi skulle plugga asa mycket, men som sagt blev det bara ja och canada i grupp rummet, han lyssnade på sina gamla offer låtar,  jag ville attacera honom med mascara, men han tvekade,
jag förslkte till & med visa att man kan dra bort mascaran, och det gjorde ont.
igår köpte jag en mascara, och jag använde den idag, ögonfransarna blev ganska fina men jag var tvungen att lägga mascara hela tiden för att det kom inte så mycket mascara, borsten är ganska bra.
carro köpte en ny puder , och den blevalldesles för brun, hon blev en sexig niggah gudinna.
med flit la jag jätte mycket puder så att jag blev helt brun, jag skämms fortfarande, skoja men det har typ försvunnit men jag är mer fläckig, sitter här efter skolan och ska arbeta med svenskan,
vi ska SKRIVA MANUS,
men glömde berätta när vi satt på gräsmattan alla vi och fumba " solade ", mickjs och amandas högtalare gjorde dagen till en musik dag ( omg ) men asso ska nog arbeta, måste nå mina heta mål.
puss på er alla - skriver senare

Kommentarer
Postat av: Dancing In The Dark

du passar nog att vara brun,
men jaaa använder bara rouge,,

2008-05-06 @ 16:18:38
URL: http://daniela.blogg.se
Postat av: JHUSS

eh,okej

2008-05-07 @ 11:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0