kyrkan

idag hade vi jesus kristus kyrkan, och när vi skulle köpa klubbor så såg vi malin och hon följde med oss xd
och vi åt där och snackade med prästen , vi lekte skumma lekar & marika skämde ut sig :S
efter det plingade vi på amanda och vi gick ner till centrum och carros mamma fick hämta oss.
vi orkade inte vänta på bussen, men vi hade  ändå inga busskort som funkade.
ändra min fina design till en vanlig tönt design, orkar liksom inte ändra till värsta sakerna nu.
haha på hemresan såg vi VICTOR haha cykla med hans heta kompis, ja skämdes lite för honom.
sen sa jacob grr till mig och ville ha min klubba, men jag gav den inte till honom.
jag vill ha desperate housewifes idag igen, men är ju torsdag och det va inte ens igår heller, jag vill se hur det fortsätter, fuck om dem dör, asso barnen hih.
äter godis nu, ska be mamma laga lite mat nu, haha igår åt jag jätte många kyckling vingar, jag tvingade mamma laga mer mat till mig,
sen fick hon damp och sa att hon inte var någon betjänt åt mig, men jag hörde inte henne och jag sa bara hejdå till henne, alltid när jag inte orkar lyssna på henne, fast jag ska egenligen inte ens gå någonstans :S
ska nog logga ut ur den här bloggen & gå nu.
hejdå älskade människor
image41image42image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0