ohmygod

hejsan, idag var det asa skoj i skolan, hah nej.
vi skulle köpa klubbs m malins och bell och det gjorde vi också.
bell hade nämligen alla sina pengar i ett tuggummi paket (a)
vi arbetade hårt med kursen, men sen var vi inte ens på återsamlingen för att... jonny var inte där.
och jag lyssnar på min pea låt, som är oehört pinsamt plötligt, lyssna på den länge sen kommer det värsta pinsamma texten :(
http://files.mengelt.org/sound/Sir%20Colin%20-%20Retro/06-STARSPLASH%20_%20Cold%20As%20Ice%202.07%20(Rubberboy%20Remix).mp3

tryck bara.
men efter skolan stack jag och den där carro till polisen, och jag snackade m en tjej som hette katharine/helene.
sen så såg jag banener i en påse, & jag tänkte typ fråga om jag kunde ta. jag va hungrig.
men istället så gick jag hem till käraste och åt jätte mycket, och var helt patetiska och letade efter en grej runt huset, och hittade allafall en godsak...
men polishuset hade värsta fina utsikten, sen såg vi ockdå GN.
ugly betty på 5: an men jag orkar inte kolla..

Kommentarer
Postat av: monstterrr¨¨

klubbor oh

2008-05-25 @ 20:58:43
URL: http://emma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0