onödigt

okej, jag har kasnke onödiga inlägg men ska ta bort några.
eller a det ska jag.
ingen vill läsa dem ändå?
sitter här osminkad, och med morgonrock och chattar m linda & bella.
har lite tråkigt idag är den stora dagen för jacob.
haha, eller det va faktist igår.
men jag måste faktist till stan och lämna tillbaka tröjan och ska faktist köpa heta hotpants,
eller korta shorts eller vad det nu är från h&m. finfina.
mamma försöker styla med din nya tunika och sina tajts, förlåt men det ser skumt ut på henne.
sen visar hon upp dig hela tiden, geek ( omg haha )
ska nog fixa mig lite, för att jag ska nog rionga någon eller bara vara hemma och plugga så att jag kommer till G
på spanskan,
pussar från josephine


Kommentarer
Postat av: Anonym

pusspuss

2008-05-04 @ 16:32:48
URL: http://hihi.blogg.se
Postat av: bellu

haha wannabe min design jhuss :o

2008-05-04 @ 19:29:01
Postat av: bellu

haha wannabe min design jhuss :o

2008-05-04 @ 19:29:05
Postat av: jhuss

ihih jag veet

2008-05-05 @ 20:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0