sexigmusik

jag laddar min ipod den dog när slynan amanda hade haft den hela dagen. hon lyssnade på samma låt säkert hela tiden som heter : forever.
för att ja har en musik stil som hon ogillar. men vet ni vad?
jag har tröttnat lite på house och sånt. jag gillar unika låtar. slynan ronja hade en bra låt. dens namn hette istopp.
nu lyssnar jag på en super mario låt musik vart dom säger: sexy rock .. it's over ? everyone wants to be. oh
någonting liknandet.
bror ( likamed) har mina hörlurar. kan inte lyssna på ipod när jag har mina stunder.
och han ska vara borta över hor helgen.
olivia och ja chekade läget på www.tv.nu tills vi märkte att en film krockade med talang08.
i have to kolla på den :)

jag har en hemlighet som ingen av er vet.. okej några. men jag ska avslöja sommar hemligeheten då när det är dags.
ps. jag älskar amandas hår


Kommentarer
Postat av: pppppppppeter

fin blogg du har inte behöver du ändra stil längre (;

2008-05-30 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0