sexigt

hejsan får damp, mama fixa inte virus bre, jag får damp.
nu ja lonna C's dataaa, och vi skulle va m J idag men ska till stan imorgon, köpa shorts.
men idag är det morsdag och vi var tcunga att väcka henne och ´pappa goes köpa present.
och sen vaknade jag 2 typ.
men nyss åt vi faktist middag. och det va .. inte så smarrigt.
men innan det hade jag ätit 3 mackor och pizza.
och kollade på despertade housewifes och haffa datan, fråga inte mig vad jag gjorde m datan om inte internet funkade.
bildr kommer snaaart,hejdå sexi

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

Ge mig bra tips på film jag kan se :)

2008-05-25 @ 19:11:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: dinmamma

mejj meeed

2008-05-25 @ 19:59:05
Postat av: juss

hur ska jag veta bra film tips :D ?

2008-05-28 @ 23:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0