en skoldag

tjabja,
idag klippte jag och huligan sötnos vårt hååår.
heelt ensamma liksom,
& båda klippte typ lugg, min ba blev så.
och jag passar inte helt pperfect.
idag skulle vi skriva om skumma qonquistadoerna eller vad heter det?
det betyder allafall erövare, ( ligger 2 vecka efter detta heta arbetet )
försökte få C att jobba, konsentrations problem.
för att.. vi måste redovisa den imorgon ? som kommer inte bli bra.
eftersom vår fl handlade om jesus kristus fastade jag på en grej, vem fan är gud då `?
sen kom jag på att jesus är bara en tönt ego som hittat på värsta rykterna om honom.
haha tööönt ba; jag gick på vatten. ( sen började alla skriva om honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0