skumt

hejs på dejs, du som läser detta.
allt har varit extremt skumt på sistonde(eller hur det stavas)
men ja, det känns skumt..
som om alla ändras eller att jag ser tydligare med mina ögon ( inte pågrund av det,eller? )
jag vet inte vad det beror på men jag märker saker lättare och hur det funkar liksom.
hur en människa kan vara, har en skum klump i magen, inte för att ja är nervös utan av all mat jag ätit idag.
jag känner mig heeelt mobbad nu, som om jag är typ en shirin människa, jag behöver skriva ner mina känslor någonstans, men ingen i heeeel världen ska veta inte ens en osynlig människa, jag skulle va rädd att den personen skulle bli synlig och berätta allt för en annan och så vidare, ja håller dem inne i mig.
nyss ringde en människa som kalla sig själv för abu hassan och snacka en massa,sen sa jag att jag visste em det va ringde dom inte. ffast jag hade liksom igen aning vem det va,
en sexig kines tog bild på mig i stan när jag och amanda och irene var med på något heeeelt skumt, fast roligt.
vi var med på någon protestations grej och ba liksom hängde med, fattar inte helt vad vi protesterade om.
en skum människa var där bak och skrek som en huligan och skit,
glömde berätta att några ville kidnappa oss igår i bussen, dem kom från albaninen och dem kollade peddo blickar och vi va jätte rädda, nej haha ena satt precis bakom och dem spred ut sgi i bussen för att kapa bussen och sen kidnappa mig sophia nina och amanda dem va asa skrämmande.
men tillbaka till idag, vi åt nånstans, kebab blev det, har inte ätiit det på hundra tals dagar.

när jag äntligen kom hem så hade pappa precis grillat med heting grill saken, men för att jag fortfarande va mätt,
så tvingade mamma mig alafall att sitta med dem vid matbordet, och jag började snacka om när pappa tvingade oss att äta gröt när vi va små och gröten av asa saltigt och vi hållde på att spyyy griiis ppappa :(
mamma satt på BAKRUNDSMUSIK IGEN. oh va irriterande dt va och skit. fast låtarna var ganska härliga.
ska inte bärätta mer om mitt liv.
nu sitter jag här och mia vill ringa tydligen något asa vikigt asa asa asa.
hejdåpuss - nu kommer bic mac bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0