stallet

hejsan svejsan, idag följa vi med till stallet m jenws, ronjhew och jess.
vi hade skoj men ja trodde att en häst skulle sparka på mig.
vägen dit tog flera timmar, nej bara typ 20 min. men det va jesus kristus jobbigt att gå dit.
jag fick skavsår av mina fitt skor som är för små till mig, storlek 37.
sen nös ena hästen hela tiden och vi snodde deras moroter. jag tänkte precis sno en tjejs mat men ja kunde inte.
jag fick en nudel påse av jenws, hih sen åt vi våra heta klubboer oxå.
kommer inte ihåg så mycket, jo det fanns värsta myr grjerna utanför.
haha sen när vi skulle hem frågade jag vad en kille/tjej hette han/hon ba skrattade,
och jag fick typ damp, sen kollade jag på männsikans skor och såg att människan hade ballerina skor och värsta rosa sakerna, jag märkte att det var en tjej, och hennes kompis var typ helt normal. men dem svarade inte när jag fårgade, men dem gick bara i 5: an.
när ja gick senare hem till carro åt vi gris glass och kollade lite på en film hennes syster kollade på.
och hennes mascara hade kletats runt hennes öga för att jag började dra i hennes ögonfrnsar.
ska säga hejdå för att jag ska designa nu min blogg.
puss / jhuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

morötter

2008-05-10 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0