jagécool

hejsan, vi försöker lista ut vilken musik jonny lyssnar på, han sa att jag får låna hans ipod imorgon, då får jag veta hans sexiga hemlighet, nu jobbar jag med svenskan och ärfaktist bra på att hitta på manus, eller okejmin kommer säkert vara helt ointressant och tråkig, L kämpar med sin.
Idag hoppade vi över spåret som orginal gansters,och jag kände mig cool (hah nej)
och sen när A och I skulle gå över spåret kom tåget och tåget typ körde på dem, typ.
sen hoppade vi över värsta stängslet och grejer, vi va asa balla.
vi köpte cornettoglassmedskumma5;or.ochhuliganklubbsockså.
D kom precis förbi nyss och mobbade oss för att vi stannade kvar,men vi måste, föresten va gör dom här dp :|?
ska fixa lösenord till min blogg som ska heta: jageball

Kommentarer
Postat av: snookpopp

jaja
, du har fan inte ens lösen?

2008-05-14 @ 18:33:48
Postat av: Anonym

hon har tagit bort det nu ?

2008-05-17 @ 17:07:30
Postat av: Anonym

hon har tagit bort det nu ?

2008-05-17 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0