vi sprang för mat

hejsan, jag blev rädd när det ringde och det stod: jossan på carros mobil mär det ringde.
sen fattade jag att det va mitt hem som ringde.. och det var mamma.
sen så sa mamma: vänta ett tag.
och sen var det plötligt amanda som snackade.
jag trodde att dom hade haft sexi time together plötsligt, men sen frågade amanda bara efter en bok.
och olivija var också där, och dom ljög om att dom hade varti inne i mitt katastofaliska sängs kammar rum.
och att min mamma hade bjudit på choklad bullar... det var då jag började sprionga barfota hem till mig.
på telefonen sa jag att A och O skulle springa därifrån medans mamma hämtade bullarna, det skulle ha varit bara för pinsamt. men vi gick hem till carro igen alla i 4 och åt 20 mackor ( haha )
och nu måste vi plugga men dagen kommer ändå sluta med det att vi har jobbat jätte lite.
OCH IDAG ÄR DET DESPERATE HOUSEWIFES OCH GOSSIPGIRL.
( bilder kommer när jag kommit hem )
pussar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0