äckliga ögon

fuck mina ögon, ni vet inte hur det känns att alltid komma hem och efter en och en halv timme ungefär börjar det kia i ögonen, ja. mascaran smetas ut. sedan börjar andra ögat också klia och man går och tvättar av sig sminket och sedan kliar det mer, man plockar ut dem där svarta smink smutsen som fastnar i ögat, och sen ser man helt död ut där man tår tårar rinnande ner för kinderna efter ögon läkemedlet. jag måste verkligen till en ögonläkare igen! så här ska det inte vara med mina ögon, och mascara kan det inte vara felet på, har använt det varje dag och har till och med bytt mascara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du musik? Besök då min blogg som bara handlar om musik :)

Tipsa gärna om nya bra låtar

2008-09-04 @ 16:36:00
URL: http://onlymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0