det blir ett nytt konto

hur säger man adjö? på ett bloggande sätt. jag vill ha kvar min blogg. men jag vet inte. vill heta något annat. typ cooling.blogg.se eller bara j.blogg.se ( men man kan tydligen inte heta något med bara typ k.blogg.se, eller o.blogg.se ) ja men hur som helst finns alla minerna kvar, alla heta kommentarer. eller skajag bara säga, att jag tror inte att jag kommer at bort min blogg. hah fett synd. men jag vill vill vill bara byyyta naamn, det är omöjligt, eller inte om jag inte hade något specillt med den som grundade blogg.se. men det har jag inte (?) vet inte ens vem den hetingen var,  ja men måste bara säga att, isabel är i tunisen nu, there where i was ! coolt säger jag bara. hoppas hon också rider en kamel så alla vi kan va lika coola, likamed mig , carro och bella. haha thah! och hoppas hon blir tafsad där vart alla blir det!
men ja måste ba säga hade skoj tills jag hoppade in genom carros fönster som en idiot och hon blev vättskrämd. bra att hennes mamma inte var hemma när jag hoppade på hennes rygg och typ våldtog henne bakifrån. haha beviset finns i den röda kameran som tillhör paulina! haha hon tog alla fotona, men ja, anton sög kuk resten av dagen sa hon.
och det finns inga ord som jag kan prata om emilia för att jag är totally trött med att va med oss när det går, det är ine så att jag inte har gjort det nån gång, men liksom.. a jag vill inte börja snacka om det här. men pussar alla sexiga readers, nu ska jag fortsätta att söka på den " näste mobil som ska va i jossans hand ".
peace and sexlekar / jhuss

så här såg det ut, carro var helt oförberedd, sedan började jag chatta med david. hah fett synd.
men, jag fick en skråma i handen för att jag gjorde mig illa.. haha jag tog sönder lite av deras fönster.
sen gick jag hem spårlöst.

Kommentarer
Postat av: diana

men hallå! kolla på designadinblogg.se han har typ skrivit om nått med hur man byter namn på blogg :)

2008-09-04 @ 07:53:28
URL: http://dsp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0