en tyst fredag

hejsan på er alla glada hetingar! jag och bv stack till ica och köpte gris saker, alltså godheter. haha alltsså bakelser, men vi stannade ute med jenny,linus och några till. sen kom vi till sklan och amanda hade junior med sig, den där rackars hunden, den sprang runt som ett vildsvin. och sen så skulle vi till stan, och vi träffade linus kompis nicke i tumba.
men när vi hade varit på upptäcksresa att leta efter väska så hittade vi aldrgi den, jag köpte örhängen, kommer inte va fint på mig, jag vet! men dem va sexigt läckra! ja men gissa vem vi störter på där då? linus och hans nya 2 friends. japp pepparkakan och hans kompisar vandrade till sjumilaskogen! vi åkte hem, det blev en snabbis bara. asso snabbis i stan. och som sagt så hände det saker efter som jag inte vill skriva in här. men den här dagen har varit helt cp. och edtersom carro är världens bästa som alltid fattar tröstade mig och vi satt på den där offer stenen i en evighet och frös häcken av oss pågrund av carro and jhuss talk, men japp. sen när vi beslöt oss att dricka té vid tv;n så sms;ade vi älskade favvo hani, han lärde mig att skicka sms på ett annat sätt.. nämligen.. spela in röst och sedan skicka typ:
hej haaani kolla på 5;an !!!! / & sen så lyssnar han på det inspelade sms;et.  GENI HANI !
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0