josephines kvälls tankar

heeejsan, hade ph idag, och jag läste bara förklaraingar steg 13. är helt 100 % säker att jag kommer fasta med det steget, ingen förklara så bra som carro! haha jag är helt hjärndöd annars. men jag fattade lite. förutom att det va lite psychopatiskt att det stod att varenda 50;onde gång man kastar en tärning blir det en 6;a. så tönt får man vara. fett synd om den som har gjort den, den personen har säkert suttit uppe på nätterna och kastat tärningen yp 400 gånger. hah fett synd. jag ska bli program ledare när jag blir så old so i can decide what gymnasium jag vill gå på. så kul. eller psyckolog, jonny tyckte att det va.. 2 helt andra saker, haha men tänk va roligt det kommer att vara att lyssna på något offer som berättar sina hemska problem så sitter jag josephine där och mobbad personen x) ingen vill ha mig som kurator eller vad det heter, orkar inte skriva det. men om det gäller något verkligen viktigt.. typ någon som har gått igenom värsta traumorna kommer jag stötta den som jag vore dens soulmate. och jag kommer bära på 100 tals problem i mitt hjärna så jag kommer nog bli.. psyckhopat helt enkelt. som i hide and seek. stackarn... stackrs mig och mitt jobb urval.
men.. man kan bli allt om man har bra matte betyg.. alltså kommer jag INTE ha många urval. och ibland känns det som om.. jag är helt patetisk med mina betyg. som om hela livet handlade om dem, för att jag borde se mig som en plugg nörd, för att tänk på alla andra som har typ huliganiskt tråkigt dåliga betyd. så.. jag ska inte bekymra mig...
fast tänk egentligen??? gud va sjukt att allt i hela världen går ut på att man lär sig i skolan, arbetar vidare med sina läromedelkunskaper(?) sen, väljer man gymnasium, alltså om jag vill göra något med djur, väljer jag typ.. djurlinjen.
aa, sen så pluggar man färdigt, ar studenten.. sen händer det någon annat... och sen när man är färdig utbildad så .. börjar man att arbeta det jobbet man vill. det är psyckopatiskt tycker jag ! vem fan uppfann det? ändå är det bra! annars skulle värden se helt annorlunda ut nu. alla sammarbetar på något sätt. tycker jag är genialiskt.

hejdå nu ska jag föna mitt ängla hår, puss jhuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0