nästan fredag!

hejsan g unit, idag hade jag jumpa med alla dem dära bruttorna sen märkte jag att det va 2 heta arbetare som stirrade på oss från fönstret tills dem blev rädda från min blick och gick därifrån. jag stannade inte och spelade jonnys fina påhittade lek, utan jag låg på gräset som ett offer och njöt av min 5 minuters öroninflamation. hade faktist ont i örat och lite etfer det också. efter att vi hade bytt till vanliga kläder så smög jag och amanda upp till övervåningen och drack varm choklad. jag brände min tunga men efter maten så gick det över det va äckel fisk! som ja tyckte inte va så mums.
japp och vi pluggade lite med axel, linus och jessica och calin. men amanda stack från ingenstans (?)
och sen så skulle vi på spanska kp och jag fattae knappt något, fast jag hade faktist rätt på några enkla frågor som maria frågade, sen blev hon sur eftersom jag och linus visade elaka texter om varandra så maria tyckte att det skulle va prima om jag skulle gå och undervisa klassen. haha jag orkade inte lyfta upp mig, & vad skulle jag undervisa av mina dåliga kunskaper? men linusgultrampbil tyckte att det va roligt (?) efter ett tag hade jag för mig att vi hade en till kp. matte.
men vi satte oss i ett rum för att det såg inte ut som att det va nån jävla kp som jonny hade skrivit in. johan kom in och vi tyckte att det va skumt att killar inte säger saker till varandra, men det är så typiskt att dem berättar det vidare tills allt har blivit krångel skit. men jaja, P och A gick med oss till tumba, mig A och C alltså. och sen tog vi bussen hem. ska nämligen plugga idag! så är det bara. behöver master datan till det! MEN ! nu ska jag kolla på designa din blogg.se

pussar er jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0