no comments

haha menar inte på något muppigt sätt med min rubrik, jag menar.. att jag inte har några kommenterar längre. charmerar inte ; kommentera sötnos? länken under inlägget er längre? jag som trodde att jag var charmerande. men nopp. alla langar en fet dizz istället (a) skoja bara, men hur som helst. ska jag faktist gå och föna mitt hår nu som jag skulle gör aför 15 min sen. hah a en sak till. imorgon ska jag ha min piercing som jag och älskade busunge gjorde idag. ni vet att jag är oserös? en piercing skulle sitta fint, men den är så jävla fejk att till och med sophia tyckte synd om oss.

puss er jhuss

( taa ååååt eeer )

Kommentarer
Postat av: karina

-

2008-09-03 @ 18:26:50
Postat av: sophia

HAHAHAHAHAHAHHA, de va jävligt synd :D

2008-09-03 @ 22:05:17
Postat av: sophia

HAHAHAHAHAHAHHA, de va jävligt synd :D

2008-09-03 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0