pluggat so much

hejsan, har suttit vid datorn as länge, inte bara det. utan för att jag har letat etfer fakta om franska revolutionen. och en sak till, vi ska lämna in en so uppgift imorgon! eller något sånt. och jag ligger på fråga 1 fortfarande.
så ja måste jobba mkt, hah det blev en lång paus när jag misstänkte något mellan linus och hani. sen sms;ade hani ett iskallt sms till mig. men det gör inte så att hani inte är längre min number one of the hottiest boys! skoja, lil wayne ligger 1;a ofcourse + alla andra hottiesar. men nu säger jag bara att jag är smart när jag sitter med ordboken i famnen.
pussjhuss



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt blogg du har :)

2008-09-05 @ 15:11:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0