sex and the city

hejsan blogg readers. sitter, halvtrött ensam. men linda är och tvättar av sig sminket, japp. och vi var på bio och kollade på sex and the city filmen, den va lång och tyckte att den var bra. men hur som helst kollade jag på mobiler på media markt eller fan det hette, och hittade ignen jag gillade. bara att jag hittade en söt rosa och det stod: ta bort laddningen så du kan få igång mobilen ! och jag kopplade bort laddaren sen började det tjuta, och alla trodde att ja va värsta människoan som tänkte sno mobilen, och tjutandet blev bara högre och pinsammare, tills en människa som arbeta där gick och avbröt allt. vi åt i donken, men det va as svårt att hitta platser, vi stod där en hel kvart typ och såg ut som offren som inte hittade sittplats. dem där sega idioterna ba satt och stirra på folk som gick förbi och irriterade oss med sina heliga plater, haha. ja men när vi kom hem tog vi det lite chillouttime, (a) och typ. sen va vid 5 min med gay janne som satt i skogen, typiskt honom. a han va lite lullig och sen så ringde A till linda. han och hans 2 kompisar var vid skolan, och sen så gjorde vi nåt. och senare va vi med gay janne igen , men den här gången var han inte i skogen, utan hans kompisar fick vänta på honom där, den där stugan i skogen eller fan det hette. ja men hur som helst var vi med honom ganska länge, klockan blev 12 och sen gick vi hem. vi åt & och sen så .. typ nåt. men nu ska vi två sova typ. är lite trött, och mina ögon kliar mycket mycket mycket! peace out peoples / josephne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0